Winkelwagen

HRM

De fundering van Batterij Import Nederland BV wordt gevormd door haar medewerkers en zij zijn de bron van ons succes. Met dit in gedachten, waarderen en ontwikkelen wij onze medewerkers door middel van onze HR-beleid.

Wij bieden:

  • Een platte organisatiestructuur met korte lijnen waardoor we flexibel en adequaat kunnen reageren.

  • Een No-nonsense cultuur tezamen met een ISO 9001 en 14001 certificering, gebruiksvriendelijk computersysteem waarmee we op een gemakkelijke manier informatie kunnen delen.


Batterij Import Nederland is regelmatig op zoek naar enthousiaste, gemotiveerde mensen die voor langere tijd een arbeidsrelatie willen aangaan en willen groeien binnen ons bedrijf. Voor meer informatie of een open sollicitatie kunt u een email sturen naar personeelszaken.

Stuur een email naar HRM



VACATURES

Administratief medewerk(st)er debiteurenbeheer (28-32 uur)

Functieomschrijving
Als administratief medewerk(st)er debiteurenbeheer houd jij je dagelijks bezig met diverse administratieve werkzaamheden, maar de  focus ligt op debiteurenbeheer. Het is jouw taak het uitstaande debiteurensaldo zo laag mogelijk te houden. Hiervoor onderhoud je nauw contact met de sales afdeling en onze debiteuren.

Wat ga je doen?
• Onderhouden van het debiteurenbestand
• Monitoren van de ouderdom van de debiteuren
• Optimaliseren van het debiteurenproces
• Het ondersteunen bij het boeken van kostenfacturen
• Diverse voorkomende ondersteunende administratieve werkzaamheden

Functie eisen
• Minimaal afgeronde financiële MBO niveau4
• Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
• Minimaal 5 jaar relevante werkervaring
• Kennis van Exact Globe of gelijkwaardig CRM pakket is een pré
• Zelfstandig kunnen werken, betrouwbaar, proactief, accuraat en nauwkeurig

Wat bieden wij?
Een baan voor langere tijd met de kans op een vast dienstverband. Voorkeur gaat uit naar iemand voor 5 dagen in de week voor minimaal 28 uur en maximaal 32 uur. 
Bij dit alles hoort natuurlijk een passend salaris, pensioenregeling, vakantiedagen en eventueel reiskostenvergoeding. 

Interesse?
Wil je meer weten over deze functie? Neem dan contact op met Gea Daniels op telefoonnummer 0413-212222 optie 1 (Ma-Do 8:30-13:30)

Wil jij ons team versterken? Je sollicitatiebrief voorzien je motivatie + CV ontvangen we graag via gd@batimp.nl


Aankomende vacature: Medewerk(st)er marketing voor 24 uur