Dé batterijen en accuspecialist van Nederland... B2B only!

Winkelwagen

HRM

De fundering van Batterij Import Nederland BV wordt gevormd door haar medewerkers en zij zijn de bron van ons succes. Met dit in gedachten, waarderen en ontwikkelen wij onze medewerkers door middel van onze HR-beleid.

Wij bieden:

  • Een platte organisatiestructuur met korte lijnen waardoor we flexibel en adequaat kunnen reageren.

  • Een No-nonsense cultuur tezamen met een ISO 9001 en 14001 certificering, gebruiksvriendelijk computersysteem waarmee we op een gemakkelijke manier informatie kunnen delen.


Batterij Import Nederland is regelmatig op zoek naar enthousiaste, gemotiveerde mensen die voor langere tijd een arbeidsrelatie willen aangaan en willen groeien binnen ons bedrijf. Voor meer informatie of een open sollicitatie kunt u een email sturen naar personeelszaken.

Stuur een email naar HRM



VACATURE

Administratief medewerk(st)er debiteurenbeheer (28-40 uur)

Wij zijn op zoek naar een administratief medewerk(st)er voor onze snelgroeiende organisatie. Ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Reageer dan snel!

Wie zijn wij?
Batterij Import Nederland B.V. is een specialist op het gebied van batterijen, accu`s, custom-made battery-packs en dedicated elektronica. Wij werken veel samen met installatiebedrijven, ziekenhuizen, OEM-ers, industriële dienstverleners en retailers. Wij zijn volop in beweging en focussen ons op de onderlinge samenwerking met het doel Batterij Import Nederland te laten groeien. De sfeer is informeel, leuk en gezellig, waardoor je je snel thuis zult voelen!

Functieomschrijving
Als administratief medewerk(st)er debiteurenbeheer houd jij je dagelijks bezig met diverse administratieve werkzaamheden, maar de  focus ligt op debiteurenbeheer. Het is jouw taak het uitstaande debiteurensaldo zo laag mogelijk te houden. Hiervoor onderhoud je nauw contact met de sales afdeling en onze debiteuren.

Wat ga je doen?

  • Onderhouden van het debiteurenbestand
  • Monitoren van de ouderdom van de debiteuren
  • Optimaliseren van het debiteurenproces
  • Meedenken en implementeren van processen m.b.t. debiteurenbeheer
  • Het ondersteunen bij het boeken van kostenfacturen
  • Diverse voorkomende ondersteunende administratieve werkzaamheden 


Functie-eisen

  • Minimaal afgeronde financiële opleiding MBO niveau 4
  • Beheersing van de Nederlandse en Enegelse taal in woord en geschrift
  • Minimaal 1-5 jaar relevante werkervaring
  • Kennis van Exact Globe en Microsoft Office
  • Zelfstandig kunnen werken, betrouwbaar, proactief en accuraat


Wat bieden wij jou?

Een baan voor langere tijd met de kans op een vast dienstverband. Voorkeur gaat uit naar een persoon voor 5 dagen in de week voor minimaal 28 uur en maximaal 40 uur. Bij dit alles hoort natuurlijk een passend salaris, vakantiedagen en eventueel reiskostenvergoeding. 

Interesse?
Wil je meer weten over deze functie? Neem dan contact op met Eric van de Laar of Gea Daniels op telefoonnummer 0413-212222.
Wil jij ons team versterken? Je sollicitatiebrief + CV ontvangen we graag via gd@batimp.nl.