Klachten en retouren
Bij Batterij Import Nederland draait alles om tevreden klanten. Heeft u een vraag of klacht dan horen wij dit graag. U kunt uw vraag of klacht richten aan de afdeling verkoop zodat wij uw klacht direct in behandeling kunnen nemen. Dit kan per e-mail: sales@batimp.nl, via het contactformulier of schriftelijk:
Batterij Import Nederland BV
T.a.v. Sales
Molentiend 10
5469 EK ERP (Nbr)
Nederland
Batterij Import Nederland BV streeft naar het leveren van een uitstekende service gecombineerd met een productaanbod welke aansluit op uw wensen als klant. Heeft u suggesties? We horen graag van u zodat we ook in de toekomst u goed van dienst kunnen zijn.
Retouren
Als u een klacht of retourzending heeft kunt u een RMA-nummer aanvragen. Dit is een internationale term voor klachten en retouren: "Return Material Authorization" oftewel: toestemming om materiaal naar de leverancier terug te mogen sturen. Aan de hand van dit nummer kunnen wij uw retourzending makkelijker indentificeren en zo de afhandeling bespoedigen.
Klik op onderstaande button om een RMA-nummer aan te vragen: Als uw aanvraag bij ons binnen is ontvangt u een email met daarin het RMA-nummer en het adres waarnaar u de goederen kunt terugsturen.